Για κάθε περίπτωση απαραίτητο είναι να μας
ενημερώσετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την
παραλαβή του προϊόντος για την πρόθεση επιστροφής του προϊόντος
της παραγγελία σας.
Επικοινωνήστε μαζί μας στο email rma@drkbeauty.gr ή συμπληρώστε την φόρμα που υπάρχει στο site, γνωστοποιώντας μας τον λόγο για τον οποίο θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν. Απαραίτητο είναι να σημειώσετε ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Στη συνέχεια, μέσα σε 24 ώρες θα σας δοθούν οι απαραίτητες οδηγίες για την επιστροφή του δέματος. |
Για να επιστραφεί ένα προϊόν πρέπει να ισχύουν
οι παρακάτω προϋποθέσεις:
Συσκευάστε το προϊόν στην κατάλληλη συσκευασία έτσι ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. |
ΕΛΑΤΤΩΜΑ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Αν το προϊόν έχει ελάττωμα, μπορείτε να το επιστρέψετε δωρεάν μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του και θα σας αποσταλεί ένα ίδιο προϊόν χωρίς καμία επιβάρυνση. Αν δεν υπάρχει ίδιο προϊόν θα γίνει εκ νέου επικοινωνία. |
ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Στην περίπτωση που θέλετε αλλαγή ενημερώστε μας σχετικά για να σας δοθούν οι απαραίτητες οδηγίες. Αν η αλλαγή αφορά άλλο προϊόν υπάρχει επιβάρυνση 3.5€ το οποίο αφορά το κόστος της επιστροφής. Το κόστος της εκ νέου αποστολής, είναι δωρεάν. |
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε, ΜΟΝΟ στην περίπτωση που το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και ζητηθεί η υπαναχώρηση εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς. Το κόστος της επιστροφής είναι 3.5€, και θα σας δοθούν οδηγίες για την επιστροφή του. |
ΛΑΘΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
Στην περίπτωση στην οποία δεν εστάλη το προϊόν που παραγγείλατε, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν. Θα σας δοθούν οδηγίες για την επιστροφή του. Απαραίτητη προϋπόθεση πριν την επιστροφή προϊόντων στην εταιρεία, είναι η γνωστοποίηση της επιστροφής. Αν δεν υπάρχει ίδιο προϊόν θα γίνει εκ νέου επικοινωνία. |
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Μπορείτε να ζητήσετε την ακύρωση της παραγγελίας σας πριν την αποστολή της (πριν σας ενημερώσουμε με email οτι η παραγγελία σας στάλθηκε). Για παραγγελίες που έχει δρομολογηθεί η σποστολή τους και στη συνέχεια ζητήθηκε ακύρωση, διατηρούμε το δικαίωμα χρέωσης μεταφορικών εξόδων (αποστολής και επιστροφής σε εμάς). |
ΜΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΗΝ COURIER Στην περίπτωση που δεν έχετε παραλάβει την παραγγελία σας από την courier και η παραγγελία επιστραφεί σε εμάς, διατηρούμε το δικαίωμα χρέωσης μεταφορικών εξόδων (αποστολής και επιστροφής σε εμάς). |
ΕΠΙΣΤΡΟΦΉ ΧΡΗΜΆΤΩΝ
γίνεται πάντα με τον ίδιο τρόπο που έγινε η αντίστοιχη χρέωση.
Εξαίρεση αποτελεί η μέθοδος της
αντικαταβολής. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή χρημάτων θα
γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό του αγοραστή.
|
Η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων σας
θα ξεκινήσει μόλις παραλάβουμε το δέμα σας και το αργότερο εντός 7
ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων.
|